Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Автозапчасть Осьовий шарнір, рульова тяга MDR MRE-8306L
Уточнити наявність
Країна виробництва: Испания
Бренд-виробник: MDR
Артикул запчастини: MRE-8306L
Бренд-виробник: MDR
Артикул запчастини: MRE-8306L
Характеристики
Вага, кг] | 0,62 |
Висота упаковки [см] | 4 |
Довжина упаковки [див. | 13 |
Загальна довжина [мм] | 309 |
Зовнішнє різьблення 1 [мм] | 14 x 1,5 |
Зовнішнє різьблення [мм] | 16 x 1,5 |
Номер технічної інформації | Brazo axial |
Сторона встановлення | ліворуч |
Ширина упаковки [см] | 37,5 |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
MAZDA | G03732250 |
MAZDA | G03732250A |
MAZDA | G03732250B |
MAZDA | G03732250C |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
MAZDA 626 II (GC) | 1.6 | 1982 (листопад) - 1987 (червень) | 1587 | 59 кВт - 80 к.с. | F6, Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 | 1986 (листопад) - 1987 (вересень) | 1998 | 68 кВт - 93 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1998 | 74 кВт - 101 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 | 1986 (січень) - 1987 (вересень) | 1998 | 88 кВт - 120 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 D | 1983 (січень) - 1987 (червень) | 1998 | 46 кВт - 63 к.с. | RF46, Дизель |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 1.6 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1587 | 59 кВт - 80 к.с. | F6, Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 1.6 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1587 | 55 кВт - 75 к.с. | F603, F658, Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 | 1985 (січень) - 1987 (вересень) | 1998 | 68 кВт - 93 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1998 | 74 кВт - 101 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 | 1986 (січень) - 1987 (вересень) | 1998 | 88 кВт - 120 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 D | 1984 (березень) - 1987 (червень) | 1998 | 46 кВт - 63 к.с. | RF46, Дизель |