Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Сальник валу для TOYOTA VISTA седан (SV4_, CV4_, SV3_, CV3_) Бензин 2.2
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| PAYEN NJ347 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Тип сальника валу: 827S RD Товщина [мм]: 8 | 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||
| ELRING 586668 Знайти аналоги |  | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал; Ущільнювальне кільце Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Захист від пилу: з пилозахисним краєм Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk) Сторона встановлення: передня сторона Тип крутіння: змінне кручення Тип сальника валу: ASW Ширина (мм): 7 | 
 Показати всі ціни | |||||||||||||||||||||||||||||
| VICTOR REINZ 815325600 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | 
 Показати всі ціни | ||||||||||||||||||||||||||||||
| GLASER P7758701 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| DAIHATSU 90043-11229 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| DAIHATSU 90043-11229-000 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| DAIHATSU 90043-11343 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| DAIHATSU 90043-11343-000 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| TOYOTA 90311-38017 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Тип крутіння: праве кручення Тип сальника валу: A SL Ширина (мм): 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| TOYOTA 9031138018 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Тип сальника валу: 827S RD Товщина [мм]: 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| TOYOTA 9031138036 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Тип сальника валу: 827S RD Товщина [мм]: 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| TOYOTA 9031138046 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, розподільний вал Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук) Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Тип сальника валу: 827S RD Товщина [мм]: 8 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| BMW 11 12 1 284 154 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал; Ущільнювальне кільце Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Захист від пилу: з пилозахисним краєм Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk) Сторона встановлення: передня сторона Тип крутіння: змінне кручення Тип сальника валу: ASW Ширина (мм): 7 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| BMW 11 12 1 285 609 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал; Ущільнювальне кільце Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Захист від пилу: з пилозахисним краєм Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk) Сторона встановлення: передня сторона Тип крутіння: змінне кручення Тип сальника валу: ASW Ширина (мм): 7 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| BMW 1 284 154.4 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал; Ущільнювальне кільце Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Захист від пилу: з пилозахисним краєм Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk) Сторона встановлення: передня сторона Тип крутіння: змінне кручення Тип сальника валу: ASW Ширина (мм): 7 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||
| BMW 1 285 609.4 Знайти аналоги | Кільце ущільнювача, колінчастий вал; Кільце ущільнювача, розподільний вал; Ущільнювальне кільце Внутрішній діаметр: 38Знайти аналоги Захист від пилу: з пилозахисним краєм Зовнішній діаметр [мм]: 50 Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk) Сторона встановлення: передня сторона Тип крутіння: змінне кручення Тип сальника валу: ASW Ширина (мм): 7 | Уточнити наявність | ||||||||||||||||||||||||||||||