Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
датчик дросельної заслінки для FORD ORION II (AFF) Бензин 1.4 KAT
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| STANDARD 20051 Знайти аналоги | ![]()  | 
			Датчик, положення дросельної заслінки
			 Вага, кг]: 0.018 
			Знайти аналоги
			Висота [мм]: 130 Довжина [мм]: 130 Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Форма штерсельного корпусу: прямокутний Ширина (мм): 40  | 
			Уточнити наявність  | |||||
| STANDARD LTP040 Знайти аналоги | ![]()  | 
			Датчик, положення дросельної заслінки
			 Вага, кг]: 0.018 
			Знайти аналоги
			Висота [мм]: 130 Довжина [мм]: 130 Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Форма штерсельного корпусу: прямокутний Ширина (мм): 40  | 
			Уточнити наявність  | |||||
| STANDARD TP092 Знайти аналоги | ![]()  | 
			Датчик, положення дросельної заслінки
			 Вага, кг]: 0.018 
			Знайти аналоги
			Висота [мм]: 130 Довжина [мм]: 130 Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Форма штерсельного корпусу: прямокутний Ширина (мм): 40  | 
			Уточнити наявність  | |||||
| LUCAS ELECTRICAL SEB1586 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки Знайти аналоги | Уточнити наявність  | ||||||
| STANDARD ETP084 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Вага, кг]: 0.018 
			Знайти аналоги
			Висота [мм]: 130 Довжина [мм]: 130 Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: по годинниковій стрілці Форма штерсельного корпусу: прямокутний Ширина (мм): 40  | 
			Уточнити наявність  | ||||||
| QUINTON HAZELL XPOT601 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Висота [мм]: 130 
			Знайти аналоги
			Довжина [мм]: 130 Ширина (мм): 40  | 
			Уточнити наявність  | ||||||
| FORD 1663387 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки Знайти аналоги | Уточнити наявність  | ||||||
| FORD 91SF9B989AA Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки Знайти аналоги | Уточнити наявність  | ||||||


